Sunday, August 8, 2010

Rustdag en operatie red de kikker!

Vandaag hebben we gekozen voor een rustdag. Na al dat rijden van de afgelopen paar dagen blijven we vandaag thuis, zwemmen en een BBQ.
Voor de mensen die zich afvragen hoe het is om hier met mijn dikke buik rond te lopen...
Dat valt soms vies tegen. Het is dan zo warm en de mobiliteit is ook niet meer wat het is geweest. Bovendien heeft de baby volgens mij ook last van een jetlag want als ik probeer te slapen.... gaat zij vrolijk schoppen : )

Red de kikker!
Ik kijk naar buiten en wat zie ik in onze zwembad liggen.... een kikker! Aangezien er ook chloor in het zwembad zit en wij het niet zien zitten om met een kikker het zwembad te delen hebben we besloten de kikker te redden.

Het weer zag er vanochtend en eind van de middag zo uit:

1 comment:

  1. Uhm als je zwemt wordt je toch ook nat dus zwemmen in de regen erg leuk kan ik je vertellen vooral als t warm is

    ReplyDelete